نماینده تفرش در مجلس: عملکرد 100 روزه دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

اراک- ایرنا- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد 100 روزه دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد و سیاست خارجی قابل تقدیراست.

 

به گزارشپایگاه خبری هدهد تفرش  ˈعباس صلاحیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملکرد دکتر روحانی و اعضای دولت یازدهم، نشان از حسن نیت آنان در رفع مشکلات اقتصادی مردم دارد.

وی، با یادآوری ثبات نسبی اقتصادی در 100 روز اخیربیان کرد: فعالیت های مدبرانه دولت یازدهم در بخش اقتصادی نوسانات و تلاطم در این حوزه را از بین برده و تورم تقریبا ثابت مانده و روند کاهشی دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین بازار ارز به ثبات رسیده و وضعیت تولیدکننده ها، بازار سرمایه و بورس هم نشان از آرامش و خوشبینی برای ادامه این روند در آینده دارد.

صلاحی اظهار کرد: دولت در 100 روز اخیر جلوی تغییر قیمت ها را گرفته و تا حدودی نرخ ها به ثبات رسیده که این موضوع موجب ثبات بازار و رونق کسب و کار می شود.

وی عنوان کرد: به طور کلی اقدامات اقتصادی دولت تاکنون مثبت بوده و با وجود نیروهای کارآزموده در این بخش می توان آینده درخشانی را برای اقتصاد کشور ترسیم کرد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عملکرد دولت یازدهم در بخش سیاست خارجی نیز بسیار خوب و موفق بوده است .

وی اضافه کرد: مذاکرات نمایندگان ایران در کنفرانس ژنو با گروه 5+1 به طور کلی با حفظ اصول و معیارهای جمهوری اسلامی، همراه با عزت، اقتدار و منطق انجام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 8:45 | نویسنده : میثم اله وردی |